Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Mitt namn är Jojje

Av Johan - 26 januari 2014 13:29

Jag heter Johan. Men du kan kalla mig Jojje. Om du vill alltså, känn inget tvång eller så men det känns mindre formellt på nåt vis. 

Jag är lyckligt gift med en riktig gobit till kvinna, som fått mig att förstå dedär med "bättre hälft" och gjort mig till den lyckligaste Homo Sapiens utav dem alla :)

Tillsammans har vi två uber-gosiga hundar vid namn Mimmi & Lasse. Dom är sjukt älskade, bortskämda och rakt igenom awesome. Har alltid haft djur runt omkring mig och kan icke tänka mig att vara utan. Att komma hem till en tyst lägenhet är enligt mig deprimerande, och dessutom är det trevligt att veta att vad som än händer under dagen finns det alltid två små pälsbollar där hemma som blir sjukt glada, bara av att man kommer hem. 

En katt har vi också. Hon heter Kattong. Bara för att hon en gång var kattunge, och vi kom inte på nåt bättre namn hehe.

Denna blogg konner få växa fram av sig själv som en sorts "levande organism" (cheesy eh?)

och kommer förmodligen innehålla:

1. Vardagsklagande (gillar inte när folk gnäller på facebook, men gnälla bör man och därför får det bli här)

2. Film/tv-tips: (Jag är serie-nörd)

3. Mode. (jag gillar kläder & att se bra ut. Så är det bara.

4. Tv-spel (sjukt nördig, och stolt)

5. Vardagshumor. Jag gillar att synas å höras, och har alltid vart en pajas. Detta var en stor nackdel i skolan, som jag ej genomförde på ett adekvat vis! Jag var där och störde snarare än genomförde skoltiden. 

Men nu funkar min hjärna lite bättre på så sätt att jag kan fokusera på saker i mer än en minut åt gången. 

Det är jag glad för. 

Och har du läst ända hit så borde du också vara det. 

För annars hade denna blogg aldrig blitt till. 

 

Första inlägget: Done. 


I'll be back!

C'ya!

Toodles! typ.

 
 
Ingen bild

Majsen

26 januari 2014 15:18

kuul! Ska följa med spänning.. MEN! fasn drygt typsnitt på texten jojje, gick ju knappt att läsa för mig utav det hela:(

 
Ingen bild

Din bättre hälft :p

26 januari 2014 18:42

Vad kul med en blogg :) gulligt skrivet om mig och hundarna. <3 love you!!

 
Ingen bild

jojje

27 januari 2014 20:38

masing! tog ba nån stil på random, va kul att det störde nån ;)
älsk: lätt att va gullig gentemot dom bäste!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 6 mars 2014 09:45

    Förra avsnittet Walking dead gav Norman Reedus chansen att definera sin karaktär på något vis, och samspelet med Beth som var ute efter sin första sup.. Det var episkt! Denna serie är sjukligt bra. Man slutar aldrig bli förvånad. Känns som att ...

Av Johan - 4 mars 2014 17:23


  Hade en svacka i min positiva syn på saker och ting igår (jaja, okej jag vart tvärdeprimerad) -Så min underbara fru tvingade mig att pyssla med henne. Det där med tålamod är oftast inte riktigt min grej, så att trä pärlor på ett snöre en efter en.....

Av Johan - 3 februari 2014 10:05


 Lasse verkar va minst lika sugen på att leka i snön som jag. Kollade just på Snowboardfilmen Nitro Hyped, fast man inte bör egga upp sig annars än då man vet att riding is imminent! Anyhoo: Jag gjorde det. Och nu vill jag inte annat än att ta mitt ...

Av Johan - 31 januari 2014 17:39


  Bara en endaste. Och han behövde fyra försök. Svettigt var det, men det gick ju vägen! Har sett bättre knutar knytas, men den här har jag knött själv.  En öl har jag i handen, och jalpeno-körv blire till middag :)  Så är det. Och rock'nroll-...

Av Johan - 30 januari 2014 08:38

    Sitter nu och skriver/sippar på morgonköppen me kaffe, med Lasse som fotvärmare. fast nu gick han iväg och spoonar Mimmi. -Naaw.. En lugn och behaglig födelsedag blev det iallafall. Rätt skönt att dela upp fikagästerna på nu och diverse oli...

Presentation


Johan utav det hela!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards